HTML

Ergománia

Webergonómiai írások magyar és nemzetközi weblapokról Rung Andrástól, aki az első ilyen témájú kutatást vezette a Budapesti Műszaki Egyetemen. Az egyetlen ilyen témájú magyar könyvét Kiss Orhideával a Gondolat Kiadó jelentette meg Felhasználóbarát honlapok címmel.



Rung András, webergonómiai tanácsadó

rungandras@gmail.com
06-30-3975008
Rung András a twitteren

Friss topikok

Címkék

2009 (1) 5000 (1) ajánlás (4) amazon (2) angol (1) architektúra (1) autóvásárlás (1) bank (4) befektetés (2) bejegyzés (1) beszámoló (1) biztosítás (1) blog (2) canon (2) canon.hu (1) chat (1) cib (1) cnn (1) design (4) designer (1) digitális (1) drótváz (5) elektronika (1) elemzés (20) elnevezés (2) előadás (12) előny (1) ep (2) eredménynövekedés (2) ergonómia (6) ergonomus (1) értékelés (1) európa (1) facebook (2) fejlesztés (2) fejlesztő (1) felhasználó (1) felhasználóbarát (1) fényképezőgép (1) fidesz (1) figyelem (1) film (1) fizetés (1) folyamat (2) főnév (1) form (2) gazdaság (1) google (1) hangvezérlés (2) használhatóság (1) hatékonyság (21) ház (1) háztartási (1) hellókarácsony (1) hiba (1) hír (1) honlap (9) ige (1) ikon (1) információ (1) információszervezés (6) ingatlan (2) interjú (1) internet (1) iphone (2) ismerős (1) italia (1) iwiw (1) jakob (1) jegyvásárlás (2) jobbik (1) kamera (1) kategória (1) kávéfőző (1) keresés (14) keresőoptimalizálás (2) kereső optimalizálás (2) keress (1) kézikönyv (1) kiállítás (1) kiemelés (2) konkurencia (1) konverzió (6) könyv (1) közösségi (1) látogatottság (1) lbp (1) letöltés (1) lézernyomtató (1) lmp (1) magyar (2) marketing (1) mdf (1) megtérülés (5) menü (5) menünév (1) menüpont (3) milánó (2) mobil (7) mockup (1) módszer (2) mszp (1) munkamenedzsment (1) műsor (1) nap (1) navigáció (8) nielsen (1) nyertes (1) nyitó (1) nyitóoldal (1) ok (1) összehasonlítás (1) otp (1) parlament (1) photohall.hu (1) portál (1) praktikus (1) prezi (1) probléma (1) program (1) programozó (1) projekt (1) rádió (1) ragozás (1) recesszió (1) redundancia (1) regisztráció (1) repülőjegy (1) saab (2) seo (3) skype (1) smashing (1) stratégia (2) sturktúra (1) szakmai (1) szdsz (1) személyautó (1) szemmozgás (1) szerkezet (1) szervezés (1) szétesés (1) szín (2) szórakozás (1) szöveg (1) tab (1) találat (1) tech (1) technológia (1) tekintet (1) telekommunikáció (1) termékoldal (4) terv (1) tervezés (16) tesztelés (4) tipp (1) típushiba (2) tren (1) tv (1) twitter (2) url (1) utalás (1) üzenet (1) választás (2) válság (1) varese (2) vásárlás (4) vélemény (1) verseny (2) visszaesés (1) vizsgálat (1) vonat (1) web (2) webergonómia (28) weblap (15) weblaptervezés (4) weboldal (2) webshop (7) wekerle (1) wizzair (1) wudhu (2) zene (1) zui (1) Címkefelhő

Sikeres weblap a webrobbanással

2010.06.02. 13:22 Rung András

Szabó Gábor egy igényes, de a magyar viszonyokra optimalizált webes oktatói anyagot állított össze, ami kis- és középvállalkozásoknak mutat irányt, hogy weblapjuk hogyan léphet magasabb szintre önerőből, vagy megfelelő szakértők bevonásával. Az anyagban kiemelt szerepet kap a webergonómia, amelyet egy részletes beszélgetésben mutatunk be, illetve az anyagban mellékelünk még egy útmutatót, hogy miképp érdemes ütemeznünk oldalunk ergonómiai feljavítását.

Mint a blog olvasói is jól tudják, a puszta működőképességen és a látogatottság koncepció nélküli növelésén túl már Magyarországon is csak átgondoltabb stratégiával és tervezéssel lehet versenyben maradni. Ennek alapeleme az ergonómia.

Az anyag azért is izgalmas, mert ez alapján jól látható, hogy az ergonómia nem kiszakítva, önmagában létezik, hanem sok más területtel összefüggésben és interakcióban. A beszélgetésben ezeknek a kérdéseknek a mentén gondolkozunk:

    ▪    Egyáltalán mi az a webergonómia, és mire jó ez neked?
    ▪    Mire kell figyelned egy új weboldal tervezésénél webergonómiai szempontból?
    ▪    Mit várhatsz a látogatóidtól?
    ▪    Hogyan kell változtatnod a meglévő oldaladon?
    ▪    Milyen típushibákat kell elkerülnöd?
    ▪    Mitől lesz hatékony az értékesítési oldalad?
    ▪    Hogyan kell tesztelned, hogy a célközönségednek megfelel-e az oldalad?
    ▪    Hogyan szolgálhatják az eladást a grafikai elemek?
    ▪    Milyen legyen egy kkv blog, weboldal vagy webáruház?
    ▪    Mit érdemes ellesni külföldről?
    ▪    Mik azok a kis változtatások, amikkel drasztikus eredményeket tudsz elérni?
    ▪    Mit hozhat, ha valaki odafigyel a webergonómiára?

Az ergonómián kívül még az alábbi területek kapnak szerepet: webanalitika, ppc hirdetések (Gál Kristóf), jogi háttér (Róth Dénes), keresőoptimalizálás, közösségi média (Szabó Gábor), online pr (Fülöp Zoltán), email marketing (Kollár Adrián).

2010. június 3. (szerda) délelőtt 10:00-tól június 10. (csütörtök) éjfélig tart a kedvezményes bevezetési akció.


 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ergomania.blog.hu/api/trackback/id/tr972050630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dombóvari Árpád 2010.06.05. 23:30:53

Webrobbanás? Jól hangzik. Kizárólag a webergonómia CD miatt szeretném megvenni ezt az oktatócsomagot, de sehol sem találom, hány perces hanganyagról van szó...

András, meg tudnád nekem mondani, hogy legalább a webergonómia rész milyen hosszúra sikeredett?

Rung András · http://www.twitter.com/rungandras 2010.06.10. 09:33:03

75 perces az anyag. Pörgős, folyamatos beszélgetés az említett témákban. A Gábor kérdez olyan dolgokat, amelyek vélhetőleg sokakat érdekelnek, én meg válaszolok:)
süti beállítások módosítása