A tervezés, hatékony feladatrögzítés, együttdolgozás kis és nagy cégeknél is fontos. Mi évek óta az Omnifocus-t használjuk feladatok kezelésére, de sajnos ez nem tesz lehetővé online együttdolgozást. Több projektben találkoztunk a Basecamppel, de hiába van agyondicsőítve, mégsem szerettük meg. Zavart minket, hogy a lehetőségek korlátozottak és lényegtelen, követhetetlen beszélgetések özöne árasztja el a bejövő leveleink mappáját. Ezért eldöntöttük, hogy alaposabban szétnézünk. Látóterünkbe az alábbi alkalmazások kerültek be: flow, producteev, do.com, trello, taskant, attask, redmine, things, versionone, jira, mantis, podio, asana.
Online munkamenedzsment: Asana
2013.02.01. 12:13 Rung András
1 komment
Címkék: hatékonyság ajánlás munkamenedzsment
A bejegyzés trackback címe:
https://ergomania.blog.hu/api/trackback/id/tr94981135
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Semina 2014.11.26. 17:08:18
Hello! Sorry for writing in English!Let me suggest a business collaboration platform based on cloud that really facilitates real time communication. Its name is Comidor and you can find all the information you may need at www.comidor.com . You can try also its free demo version available at comidor's site.