HTML

Ergománia

Webergonómiai írások magyar és nemzetközi weblapokról Rung Andrástól, aki az első ilyen témájú kutatást vezette a Budapesti Műszaki Egyetemen. Az egyetlen ilyen témájú magyar könyvét Kiss Orhideával a Gondolat Kiadó jelentette meg Felhasználóbarát honlapok címmel.



Rung András, webergonómiai tanácsadó

rungandras@gmail.com
06-30-3975008
Rung András a twitteren

Friss topikok

Címkék

2009 (1) 5000 (1) ajánlás (4) amazon (2) angol (1) architektúra (1) autóvásárlás (1) bank (4) befektetés (2) bejegyzés (1) beszámoló (1) biztosítás (1) blog (2) canon (2) canon.hu (1) chat (1) cib (1) cnn (1) design (4) designer (1) digitális (1) drótváz (5) elektronika (1) elemzés (20) elnevezés (2) előadás (12) előny (1) ep (2) eredménynövekedés (2) ergonómia (6) ergonomus (1) értékelés (1) európa (1) facebook (2) fejlesztés (2) fejlesztő (1) felhasználó (1) felhasználóbarát (1) fényképezőgép (1) fidesz (1) figyelem (1) film (1) fizetés (1) folyamat (2) főnév (1) form (2) gazdaság (1) google (1) hangvezérlés (2) használhatóság (1) hatékonyság (21) ház (1) háztartási (1) hellókarácsony (1) hiba (1) hír (1) honlap (9) ige (1) ikon (1) információ (1) információszervezés (6) ingatlan (2) interjú (1) internet (1) iphone (2) ismerős (1) italia (1) iwiw (1) jakob (1) jegyvásárlás (2) jobbik (1) kamera (1) kategória (1) kávéfőző (1) keresés (14) keresőoptimalizálás (2) kereső optimalizálás (2) keress (1) kézikönyv (1) kiállítás (1) kiemelés (2) konkurencia (1) konverzió (6) könyv (1) közösségi (1) látogatottság (1) lbp (1) letöltés (1) lézernyomtató (1) lmp (1) magyar (2) marketing (1) mdf (1) megtérülés (5) menü (5) menünév (1) menüpont (3) milánó (2) mobil (7) mockup (1) módszer (2) mszp (1) munkamenedzsment (1) műsor (1) nap (1) navigáció (8) nielsen (1) nyertes (1) nyitó (1) nyitóoldal (1) ok (1) összehasonlítás (1) otp (1) parlament (1) photohall.hu (1) portál (1) praktikus (1) prezi (1) probléma (1) program (1) programozó (1) projekt (1) rádió (1) ragozás (1) recesszió (1) redundancia (1) regisztráció (1) repülőjegy (1) saab (2) seo (3) skype (1) smashing (1) stratégia (2) sturktúra (1) szakmai (1) szdsz (1) személyautó (1) szemmozgás (1) szerkezet (1) szervezés (1) szétesés (1) szín (2) szórakozás (1) szöveg (1) tab (1) találat (1) tech (1) technológia (1) tekintet (1) telekommunikáció (1) termékoldal (4) terv (1) tervezés (16) tesztelés (4) tipp (1) típushiba (2) tren (1) tv (1) twitter (2) url (1) utalás (1) üzenet (1) választás (2) válság (1) varese (2) vásárlás (4) vélemény (1) verseny (2) visszaesés (1) vizsgálat (1) vonat (1) web (2) webergonómia (28) weblap (15) weblaptervezés (4) weboldal (2) webshop (7) wekerle (1) wizzair (1) wudhu (2) zene (1) zui (1) Címkefelhő

Ki vásárolna egy kuplerájban?

2012.09.18. 12:18 Rung András

Az elmúlt szűkös esztendőkben a legtöbb magyar cég vagy a csodát várta, vagy spórolással próbált anyagi helyzetén javítani. A csodák azonban nem jöttek, a spórolás pedig fájdalmas, és csak a túlélésre elég, a győzelemhez már nem. Egy jól megtervezett honlap többet…

Szólj hozzá!

Címkék: webshop megtérülés konverzió

süti beállítások módosítása